Canal de Reporters: seminari 6: docents [audiovisual] (2023)
Tipus de document
Vídeo
Resum
La Bet Molina és periodista i creadora de contingut a les xarxes socials. En aquest seminari ens mostra les claus per elaborar píndoles audiovisuals de forma efectiva i original, oferint consells per a totes les fases de la producció audiovisual i compartint trucs i recursos per a dur a terme els nostres projectes.
La seva exposició també dedica una darrera part al procés d’elaboració de pòdcasts i les seves possibilitats, centrant-se especialment en el gènere de l’entrevista i fent referència a les claus que cal tenir en compte per elaborar productes senzills i de qualitat.
Citació
Canal de Reporters: seminari 6: docents [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Documents
Autor/a
Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Llengua
Català
Publicat per
Generalitat de Catalunya
Data de publicació
2023-12-05Extensió
1 enregistrament de vídeo (42 min 48 s)
Matèries (LEMAC)
Canal de Reporters
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Professors
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Canal de Reporters i 22 dies en 22 peus [audiovisual] (2023)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya (2023-08-31)Des de Canal de Reporters us animem a elaborar des dels vostres centres notícies sobre accions relacionades amb el projecte “22 dies en 22 peus”. Compartiu amb la resta de centres els resultats de la ... -
Converses amb periodistes: Neus Bonet [audiovisual] (2023)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya (2023-10-26)En aquest seminari, la periodista Neus Bonet ens parla sobre les eines necessàries per crear una dieta mediàtica més saludable per combatre la desinformació i les notícies falses. En una segona part ... -
Canal de Reporters i els ODS [audiovisual] (2023)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya (2023-01-18)Canal de Reporters anima tots els centres a elaborar notícies relacionades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.