Eines digitals per afrontar el confinament [audiovisual] (2020)
Document Type
Video
Abstract
El Centre d'Adults Arquitecte Jujol vol incloure les noves tecnologies i l'ús dels diferents dispositius en les seves activitats d'ensenyament-aprenentatge diàries. Ens mostraran com han desenvolupat diferents activitats i, especialment, una activitat que no només ha estat per a l'alumnat del centre, sinó obert per a tothom on han participat de 60 equips i una repercussió gens esperada amb 300 persones. Han fet difusió de la seva activitat per les xarxes socials, tenint més de 147 missatges a Instagram mentre es desenvolupava l'activitat. Certament, una manera engrescadora per a potenciar la participació i l'aprenentatge.
Citation
Eines digitals per afrontar el confinament [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-06-04Extension
1 enregistrament de vídeo (15 min 40 s)
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-05-21)Des del CFA Montseny, la Rosa Sambola, ens explica com en aquesta situació d'excepcionalitat s'ha restablert la comunicació amb l'alumnat, especialment en Alfabetització i Llengua catalana. Es fa una ... -
Recursos i eines digitals per a la matèria de música [audiovisual] (2021)
(2021-05-20)Exemples de com integrar eines digitals audiovisuals i de computació per desenvolupar l’aprenentatge de les competències de l’àmbit artístic en la matèria de música. També de com transformar alguna ... -
FP a distància, un canvi que ha vingut per quedar-se [audiovisual] (2020)
(2020-06-03)El Regina Carmeli de Rubí és un centre amb més de 100 anys d'història que promoveu l’aprenentatge competencial i la transmissió de valors en un entorn familiar de reflexió pedagògica, innovació i qualitat ...