Fer comunitat des de la gamificació [audiovisual] (2020)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
L'Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes ens mostra com s'ha generat comunitat a partir de les comissions de treball. La Raquel Vállez i en Sergi Serrano formen part de la comissió de gamificació. En aquest webinar ens expliquen l’organització i els objectius de les comissions de centre i, en concret, de la comissió de Gamificació per mostrar com, en temps de confinament, la participació en activitats lúdiques pot incidir en crear uns hàbits saludables amb un sentiment de pertinença a la comunitat.
Citación
Fer comunitat des de la gamificació [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-06-29Extensión
1 enregistrament de vídeo (10 min 49 s)
Materias (LEMAC)
Seminaris
Educació - Investigació
Ludificació
Palabras clave
Claustre Obert
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Com aprofitem l'entorn per fer escola? [audiovisual] (2020)
(2020-11-19)Des de l'Escola Heura, del barri d'Horta de Barcelona, la Sílvia Buil i la Marta Pelay ens expliquen com han obert l'escola a l'entorn i com aprofiten espais exteriors al centre com a espais d'aprenentatge. ... -
Emissió de videoconferències des d'Internet amb OBS [audiovisual] (2020)
(2020-10-27)En aquest vídeo s'ensenya l'ús del programari OBS per transmetre en directe una videoconferència a través de la plataforma Youtube. Actualment existeixen molts sistemes per fer videoconferències. Les ... -
Tecnologia des de casa [audiovisual] (2020)
(2020-05-05)En David Llamas és professor de tecnologia i actualment fa docència a l'Institut Baix Empordà. En aquest webinar ens explica com ha adaptat la seva tasca docent durant el període de confinament, ressaltant ...