FP a distància, un canvi que ha vingut per quedar-se [audiovisual] (2020)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
El Regina Carmeli de Rubí és un centre amb més de 100 anys d'història que promoveu l’aprenentatge competencial i la transmissió de valors en un entorn familiar de reflexió pedagògica, innovació i qualitat educativa. L'Esther Solera, cap d'estudis de Cicles Formatius, i el Ferran Cintas, coordinador d'FP a distància, ens expliquen com ha afrontat el centre la migració a una metodologia d'aprenentatge 100% online, en el cicles formatius.
Citación
FP a distància, un canvi que ha vingut per quedar-se [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-06-03Extensión
1 enregistrament de vídeo (12 min 44 s)
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Eines digitals per afrontar el confinament [audiovisual] (2020)
(2020-06-04)El Centre d'Adults Arquitecte Jujol vol incloure les noves tecnologies i l'ús dels diferents dispositius en les seves activitats d'ensenyament-aprenentatge diàries. Ens mostraran com han desenvolupat ... -
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de formació professional, ensenyaments de règim especial i ensenyaments artístics superiors davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (03.04.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-04-08) -
L'orientació acadèmica i professional en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-25)L’Institut Martí i Franquès és un centre amb 175 anys d’història, que acull l'ESO i el Batxillerat en totes les modalitats. El seu director, en Jordi Satorra, ens explica la importància de la comunicació ...