Seminari web Competència Digital Docent: seminari 2: continguts digitals amb Exelerning [audiovisual] (2021)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
Potencial didàctic del programa Exelerning per crear recursos diversos per desenvolupar la competència digital dels alumnes.
Citación
Seminari web Competència Digital Docent: seminari 2: continguts digitals amb Exelerning [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-11-25Extensión
1 enregistrament de vídeo (27 min 49 s)
Materias (LEMAC)
Escoles
Seminaris
Competència Digital Docent
Palabras clave
Plans d'educació digital
Xarxa Territorial de Cultura Digital
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Seminari web Competència Digital Docent: seminari 2: continguts digitals amb jClic [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització i Recerca Educativa (2021-11-25)Potencial didàctic del programa jClic per crear recursos diversos per desenvolupar la competència digital dels alumnes. -
Seminari web Competència Digital Docent: seminari 2: continguts digitals amb H5P [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització i Recerca Educativa (2021-11-25)Potencial didàctic del programa H5P per crear recursos diversos per desenvolupar la competència digital dels alumnes. -
Seminari web Competència Digital Docent: seminari 2: continguts digitals [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització i Recerca Educativa (2021-11-25)Presentació de l'àrea 2 de la competència digital docent: - Selecció de continguts digitals. - Creació i modificació de continguts digitals. - Protecció, gestió i intercanvi de continguts educatius digitals.