Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització i Recerca Educativa
dc.date.accessioned2023-11-22T12:44:41Z
dc.date.available2023-11-22T12:44:41Z
dc.date.issued2022-03-01
dc.identifier.citationSeminari Pensament Computacional Desendollat: 1 de març de 2022 [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/5037
dc.description.abstractEn el seminari web de PC Desendollat, Oriol Codina (ACD) presenta targetes d'activitats i recursos desendollats. Jordi Papió, de l'escola Mossèn Albert Vives, presenta dues activitats: ""Els pallassos lògics"" i la ""Capsa del temps"" per treballar els condicionals i la representació de dades amb els infants d'educació infantil. Jose Cuenca i Susana Ordoñez de l'escola Charles Darwin ens mostrem les realacions de l'enfocament computacional amb el sistema PECS per treballar i millorar la capacitat de comunicació amb l'alumnat amb TEA. Carles Farrero de l'escola Miralletes ens ensenya una activitat que implica un treball del text instructiu, la comprensió lectora i el pensament computacional. En l'última franja del seminari web es realitza una taula amb tots el ponents juntament amb Anna Matamala (Colegi FEDAC Sant Narcís) i Oriol Codina (ACD) tractant aspectes rellevants del pensament computacional.ca
dc.format.extent1 enregistrament de vídeo (1 h 38 min 38 s)ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.titleSeminari Pensament Computacional Desendollat: 1 de març de 2022 [audiovisual] (2022)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/videoca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacSeminarisca
dc.subject.lemacInternet en l'ensenyamentca
dc.subject.lemacPensament Computacional Desendollatca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record