Focus 01: les fases de la producció audiovisual [audiovisual] (2023)
Autor/a: Generalitat de Catalunya
Data de publicació: 2023-07-12
Resum
Aquí comença la nostra història, la de crear vídeos de sabers curriculars per al projecte Focus. Com qualsevol relat, aquesta història té tres parts plenament identificables. Plantejament, nus i desenllaç. Tota creació audiovisual també passa per aquests tres episodis.Llengua
Català
Extensió
1 enregistrament de vídeo (2 min 29 s)
Tipus de document
Vídeo
Publicat per
Departament d'Educació
Llicència
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Documents per descarregar
Col·lecció
Focus. Píndoles de sabers
Paraules clau
Altmètriques
Estadístiques
Citació recomanada
Focus 01: les fases de la producció audiovisual [audiovisual]. Elaboració: Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Focus 01: les fases de la producció audiovisual [audiovisual]. Elaboració: Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Focus 0: com fem una píndola de saber per participar en el projecte focus? [audiovisual] (2023)
Generalitat de Catalunya (2023-07-12)Com fem un bon vídeo curricular? Com podem construir la història per facilitar la comprensió del que estem explicant. En aquest vídeo expliquem quins són els elements que necessitem per fer una bona ... -
Focus 08: narrativa de llum, color i so [audiovisual] (2023)
Generalitat de Catalunya (2023-07-13)Al següent vídeo hi trobareu un bon exemple de com llum, color i so poden canviar el sentit d'una mateixa escena. -
Focus 06: angulació i distància focal [audiovisual] (2023)
Generalitat de Catalunya (2023-07-13)Aspectes com l'angulació i, sobretot, la distància focal, són força complexos. Us els expliquem amb més profunditat en el següent vídeo.




