Moodle Alumnat: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia per a l'alumnat de secundària [audiovisual] (2020)
Tipus de document
Vídeo
Resum
Els entorns d'aprenentatge moodle EIX són entorns inicialment molt bàsics per tal de poder iniciar els centres en l'ús de moodle com a entorn virtual d'aprentatge en línia. En aquest vídeo coneixerem l'entorn i com identificar-se, saber si la sessió està iniciada o no i amb quin usuari. Com a professorat, veurem com s'estructura un curs i els elements bàsics que hi podem posar.Citació recomanada
Moodle Alumnat: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia per a l'alumnat de secundària [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-04-02Extensió
1 enregistrament de vídeo (3 min 04 s)
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Moodle Alumnat: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-03-31)Els entorns d'aprenentatge moodle EIX són entorns inicialment molt bàsics per tal de poder iniciar els centres en l'ús de moodle com a entorn virtual d'aprentatge en línia. En aquest vídeo coneixerem ... -
Moodle Docents: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia a la secundària [audiovisual]
Departament d'Educació (2020-04-03)Els entorns d'aprenentatge moodle EIX són entorns inicialment molt bàsics per tal de poder iniciar els centres en l'ús de moodle com a entorn virtual d'aprentatge en línia. En aquest vídeo coneixerem ... -
Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius Indicacions per a escenaris presencials, híbrids i en línia
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020)Orientacions metodològiques adreçades a l'assoliment de la competència digital de l'alumnat.





