L'avaluació de quart d'ESO 2020 (2020)
Document Type
Report
Abstract
El número 46 dels Quaderns d’avaluació presenta els resultats del novè cicle de l’avaluació de quart d’ESO, que es va aplicar per primera vegada el curs 2011-2012. Conté els resultats habituals: les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions dels àmbits avaluats en cada competència, el percentatge d’alumnes que hi ha situat en cada nivell d’assoliment de les competències, la incidència que tenen en els resultats diverses variables, l’anàlisi de tendències, les puntuacions globals en els diferents territoris, la percepció de la dificultat de les proves i la relació que mostra amb els resultats obtinguts, etc.
El número conté una novetat rellevant per enriquir les dades. Per primera vegada, s'han estudiat els resultats obtinguts per un col·lectiu determinat, que en aquest cas és la Xarxa de competències bàsiques (Xarxa Cb), amb disset anys de trajectòria. Ens hem preguntat si els centres que pertanyen a la Xarxa Cb presenten alguna diferència en els resultats de l’avaluació i, per respondre la pregunta, s'han comparat amb els resultats dels centres que no pertanyen a la Xarxa Cb.
ISSN
2014-797X
Citation
L'avaluació de quart d'ESO 2020. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-04Extension
70
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 46
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...