L'avaluació de sisè d'educació primària 2016 (2016)
Tipus de document
Monografia
Resum
El número 35 dels Quaderns d'avaluació està dedicat als resultats de la prova de sisè d'educació primària del curs 2015-2016.
S'hi inclouen taules i gràfics amb les puntuacions mitjanes globals en cada competència avaluada (llengua catalana, llengua castellana, matemàtiques i llengua anglesa), la distribució de l'alumnat per nivells d'assoliment de les competències, els resultats globals segons les dimensions avaluades en cada competència i els resultats globals segons les diverses variables associades, que són el sexe de l'alumnat i la repetició o no de curs, així com la titularitat i el nivell de complexitat dels centres. Hi ha un apartat amb la comparació de resultats en llengua catalana i llengua castellana, un altre dedicat a l'equitat en els resultats, un altre apartat de resultats globals al territori, un altre de resultats segons la tipologia dels centres educatius i un altre de resultats segons la percepció de la dificultat de les proves manifestada per l'alumnat. L'últim apartat, abans de les conclusions, conté una valoració de l'efecte de les auditories pedagògiques.
ISSN
2014-797X
Citació
L'avaluació de sisè d'educació primària 2016. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2016-09Extensió
67
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 35
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...