L’avaluació de sisè d’educació primària 2023 (2023)
Tipus de document
Informe
Resum
El Quaderns d’avaluació. 59 presenta els resultats de l’avaluació de sisè d'educació primària corresponent a l’any 2023. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions dels àmbits avaluats en cada competència, el percentatge d’alumnat que hi ha situat en cada nivell d’assoliment de les competències, la incidència de diverses variables en els resultats, l’anàlisi de les tendències, les puntuacions globals en els diferents territoris i la percepció de la dificultat de la prova.
A diferència de les avaluacions de 2021 i de 2022 que van aportar evidències de la incidència negativa del confinament, els resultats de la de 2023 tracen una certa contenció de la tendència a la baixa.
Per competències, la llengua catalana es manté en els paràmetres de l'edició anterior; la llengua castellana i el medi natural registren una baixada, i la llengua anglesa torna a pujar per segon any consecutiu i s’aproxima als millors resultats de la prepandèmia.
ISSN
2014-797X
Citació
L’avaluació de sisè d’educació primària 2023. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2023-10Extensió
81 p.
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 59
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...