L'avaluació de sisè d'educació primària 2015 (2015)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Número dedicat als resultats de la prova de sisè d'educació primària, aplicada al mes de maig passat. La síntesi de resultats es completa, aquesta vegada, amb dos articles, que valoren l'experiència de les auditories pedagògiques.
S'hi inclouen taules i gràfics amb les puntuacions mitjanes globals en cada competència avaluada (llengua catalana, llengua castellana, matemàtiques i llengua anglesa), la distribució de l'alumnat per nivells d'assoliment de les competències, els resultats globals segons les dimensions avaluades en cada competència i els resultats globals segons les diverses variables associades, que són el sexe de l'alumnat i la repetició o no de curs, així com la titularitat i el nivell de complexitat dels centres. Hi ha un apartat amb la comparació de resultats en llengua catalana i llengua castellana, un altre dedicat a l'equitat en els resultats, un altre apartat de resultats globals al territori, un altre de resultats segons la tipologia dels centres educatius i un altre de resultats segons la percepció de la dificultat de les proves manifestada per l'alumnat. L'últim apartat, abans de les conclusions, conté una valoració de l'efecte de les auditories pedagògiques.
El número inclou dos articles que valoren l'experiència de les auditories pedagògiques en dos centres concrets: l'Escola President Salvans, de Terrassa, i l'Escola Pompeu Fabra, de l'Hospitalet de Llobregat. El primer és escrit per Montserrat Serra i el segon, per Rosa M. Antón, Francesc Grau i Marc Berges.
ISSN
2014-797X
Citación
L'avaluació de sisè d'educació primària 2015. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2015-09Extensión
83
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE; 32
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...