L'avaluació de sisè d'educació primària 2014 (2014)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2014-09ISSN
2014-797X
Resumen
El número 29 dels Quaderns d'avaluació presenta la síntesi de resultats obtinguts en l'avaluació de sisè d'educació primària de 2014, amb novetats en la seva presentació.
S'hi inclouen taules i gràfics amb les puntuacions mitjanes globals en cada competència avaluada (llengua catalana, llengua castellana, matemàtiques i llengua anglesa), la distribució de l'alumnat per nivells d'assoliment de les competències, els resultats globals segons les dimensions avaluades en cada competència i els resultats globals segons les diverses variables associades, que són el sexe de l'alumnat i la repetició o no de curs, així com la titularitat i el nivell de complexitat dels centres.
Hi ha un apartat amb la comparació de resultats en llengua catalana i llengua castellana i un altre dedicat a l'equitat en els resultats, que és una de les novetats que incorpora l'estudi. Hi ha també un apartat de resultats globals al territori, un altre de resultats segons la tipologia dels centres educatius i un altre de resultats segons la percepció de la dificultat de les proves manifestada per l'alumnat.
Abans de l'apartat final, que conté les conclusions, s'anlitza la valoració de l'efecte de les auditories pedagògiques durant el primer any d'aplicació del programa, que és una altra de les novetats del volum.
Tipo de documento
Libro
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Extensión
66
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE;29
Citación
L'avaluació de sisè d'educació primària 2014. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.