Sistema d'indicadors d'ensenyament: 2016
Alternative title
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya
Document Type
Report
Abstract
Els indicadors s'organitzen en els quatre blocs habituals: Indicadors de context, de recursos, d’escolarització i processos i de resultats. S'inclou el bloc amb els valors obtinguts en els indicadors europeus de referència, fixats per la Unió Europea per a l’any 2020. Les dades de Catalunya que es publiquen han estat facilitades pel Departament d’Ensenyament, per l'IDESCAT, per la Secretaria d'Universitats i Recerca del Departament d'Economia i Coneixement o bé són d'elaboració pròpia. Les dades d'Espanya i d'Europa s'han obtingut de la publicació Education at a glance de l'OCDE i de la base de dades de l'Oficina Estadística de la Unió Europea, EUROSTAT. D'altres indicadors provenen de l'Enquesta de Població Activa i de l'INE.
Citation
Sistema d'indicadors d'ensenyament: 2016. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016Extension
188
Collection
Sistema d'indicadors. CSASE; 2016
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...