L'avaluació de quart d'ESO 2014 (2014)
Tipus de document
Monografia
Resum
El número 28 dels Quaderns d'avaluació es divideix en dos grans blocs. En el primer es presenta la síntesi de resultats obtinguts en l'avaluació de quart d'ESO de 2014, amb novetats en la seva presentació. S'hi inclouen taules i gràfics amb les puntuacions mitjanes globals en cada competència avaluada (llengua catalana, llengua castellana, matemàtiques i llengua anglesa), la distribució de l'alumnat per nivells d'assoliment de les competències, els resultats globals segons les dimensions avaluades en cada competència i els resultats globals segons les diverses variables associades. Hi ha un apartat amb la comparació de resultats en llengua catalana i llengua castellana i un altre dedicat a l'equitat en els resultats, que és una de les novetats que incorpora l'estudi. Hi ha també un apartat de resultats globals al territori, un altre de resultats segons la tipologia dels centres educatius i un altre de resultats segons la percepció de la dificultat de les proves, que és una altra de les novetats d'enguany.
En el segon bloc de la revista es recullen tres articles que són la presentació sintètica de tres volums que la Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat publicarà properament amb la voluntat d'oferir orientacions que puguin donar suport i ajudar a la reflexió sobre la pràctica docent en els àmbits de l'expressió escrita, l'educació literària i la geometria.
ISBN
2014-797X
Citació
L'avaluació de quart d'ESO 2014. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2014-04Extensió
83
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 28
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...