L'avaluació de quart d'ESO 2013 (2013)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El volum està dedicat a la prova d'avaluació de quart d'ESO del curs 2012-2013, el segon en què s'aplica aquesta prova de caràcter extern, censal i orientatiu. Consta de tres articles.
El primer és la síntesi de resultats de l'avaluació. Es presenten els resultats globals de l'alumnat en totes les competències avaluades, que són la comunicativa i la matemàtica. S'hi inclouen els resultats segons diverses variables associades als centres educatius i a l'alumnat i els resultats segons el territori i la tipologia dels centres educatius. L'últim capítol conté les conclusions.
El segon article, escrit per la Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, presenta orientacions per a la millora de les competències lingüístiques i matemàtica. El tercer article, signat per María Bajo de la Fuente i Isabel Jiménez Rodríguez, conté les reflexions i actuacions que la prova d'avaluació ha provocat en el seu centre, l'Institut La Mallola d'Esplugues de Llobregat.
ISSN
2014-797X
Citación
L'avaluació de quart d'ESO 2013. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2013.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2013-04Extensión
70
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE; 25
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...