L'avaluació de sisè d'educació primària 2010 i de la inserció laboral dels graduats en FPR (2010)
Tipus de document
Monografia
Resum
El número 18 dels Quaderns d'avluació presenta la síntesi de resultats de l'avaluació de sisè d'educació primària del 2010. L'avaluació s'ha dut a terme per segona vegada a tots els centres de Catalunya que imparteixen aquest nivell educatiu. Hi ha informació sobre els resultats globals obtinguts per l'alumnat en cada competència avaluada, els resultats segons el nivell socieconòmic del centre, segons la titularitat dels centres, segons l'origen de l'alumnat i també segons el sexe. S'inclouen resultats segons la tipologia dels centres educatius.
El número conté també dades sobre l'avaluació de la formació professional reglada 2001-2008. Publiquem una síntesi dels resultats de la línia 5 de l'avaluació, que té com a objectiu conèixer i analitar amb profunditat la transició del centre educatiu a la vida activa dels graduats i graduades en cicles formatius de grau mitjà i superior, així com la seva continuïtat formativa, tant si és a través de la formació contínua com de l'educació universitària.
Citació
L'avaluació de sisè d'educació primària 2010 i de la inserció laboral dels graduats en FPR. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació i Publicacions, 2010.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2010-09Extensió
80
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 18
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Formació professional - Catalunya - Avaluació
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...