Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 15
Otros títulos
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya
Tipo de documento
Informe
Resumen
En el quinzè volum de la sèrie, els indicadors s'agrupen en les quatre categories habituals: indicadors de context, indicadors de recursos, indicadors d'escolarització i processos, indicadors de resultats i indicadors europeus de referència. Aquests darrers ens informen del progrés que es fa a Catalunya en vistes a l'obtenció dels objectius europeus marcats per la Unió Europea per a l'any 2020.
En aquesta darrera categoria és de destacar que en alguns indicadors Catalunya se situa a prop o per sobre de la fita marcada pel Consell Europeu de Lisboa, mentre que en d'altres se situa encara lluny de l'objectiu a assolir.
Nota
Inclou esmenes de data 21.05.2012.
Citación
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, núm. 15, febrer 2012. (Revisat 21.05.2012).
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2012-02Extensión
219
Colección
Sistema d'indicadors. CSASE; 15, febrer 2012
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
No és permesa la reproducció total ni parcial d’aquest document per cap mitjà electrònic, per a cap propòsit, sense l’aprovació expressa del Departament d’Ensenyament.
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...