Orientacions per a la millora de la distribució equilibrada de l’alumnat amb necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals en el procediment d’admissió d’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya per al curs 2023-2024 (20.02.2023)
Document Type
Others
Citation
Orientacions per a la millora de la distribució equilibrada de l’alumnat amb necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals en el procediment d’admissió d’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya per al curs 2023-2024. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2023-02-20Extension
20 p.
Subject (LEMAC)
Escoles - Administració i organització
Igualtat d'oportunitats educatives
Plans de millora educativa
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Orientacions per a la millora de la distribució equilibrada de l’alumnat amb necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals en el procediment d’admissió d’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya per al curs 2022-2023 (21.02.2022)
Departament d'Educació (2022-02-21) -
Resolució de 26 d’abril de 2018 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar l’informe de l’EAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, l’informe de l’EAP de l’alumne amb necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques i socioculturals especialment desafavorides, i l’informe de l’EAP d’escolarització de l’alumne en la formació professional i en els programes professionalitzadors (26.04.2018)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d’Educació Infantil i Primària (2018-04-26)