Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-10T09:02:04Z
dc.date.available2020-09-10T09:02:04Z
dc.date.issued2004-01
dc.identifier.citationSistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, núm. 8, gener 2004.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/383
dc.description.abstractL'informe inclou les comparacions amb els països de l'OCDE i de la zona euro, i informació relativa als països candidats a entrar a la UE i als països membres de l'espai econòmic europeu. També s'inclouen indicadors de resultats de les competències bàsiques a secundària, les dades dels estudis de la Inspecció o dades relatives a la taxa d’activitat de la població segons el seu nivell d’estudis. S'hi han inclòs indicadors nous, com els referents a les retribucions del professorat, a la utilització de les TIC en les pràctiques docents o al clima escolar en l’àrea d’anglès, i s'hi ha incorporat informació relativa a la Conferència Nacional d'Educació 2000-2002.ca
dc.format.extent111ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesSistema d'indicadors. CSASE;8, gener 2004
dc.rightsNo és permesa la reproducció total ni parcial d’aquest document per cap mitjà electrònic, per a cap propòsit, sense l’aprovació expressa del Departament d’Ensenyament.ca
dc.titleSistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 8ca
dc.title.alternativeSistema d'indicadors d'educació de Catalunyaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacEnsenyament - Catalunya - Estadístiquesca
dc.subject.lemacIndicadors educatius - Catalunyaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint