La dislèxia: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors, educació infantil i primària (2014)
Document Type
Monograph
Citation
La dislèxia: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors, educació infantil i primària. Elaboració: Col·legi de Logopedes de Catalunya. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-03-18Extension
59 p.
Subject (LEMAC)
Dislèxia
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- CE - Monografies [44]
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ... -
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ... -
Protocol d'actuació entre els departaments de Treball, Afers Socials i Famílies i d'Educació de prevenció, detecció, notificació, derivació i coordinació de les situacions de maltractament infantil i adolescent en l'àmbit educatiu [protocol] (2019)
Departament d'Educació; Departament de Treball, Afers Socials i Famílies (2019)