Mostrant els elements 220-239 de 452
-
Manresada i Barcelonada 2022 (World Mobile City Project): potencial didàctic de la georeferenciació [audiovisual] (2021)
(2021-11-17)La georeferenciació com a suport a la creació de projectes interdisciplinars i de servei a la ciutadania. Presentació de tres experiències: Manresada i Barcelonada 2022 (World Mobile City Project) -
MATeorit 2 [audiovisual] (2022)
(2022-06-03)Promo del joc "MATeorit 2" per a l'edu365. Joc per aprendre conceptes bàsics de les matemàtiques. -
MATeorit 2: segona versió [audiovisual] (2022)
(2022-06-03)Promo del joc "MATeorit 2" per a l'edu365. Joc per aprendre conceptes bàsics de les matemàtiques. -
Mates i esport [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Podem mesurar àrees, volums,massa, longitud en una zona esportiva. Fan bona parella les matemàtiques i l'esport! -
Les màquines [audiovisual] (2020)
(2020-09-04)Les màquines ens ajuden a dur a terme tasques transformant una energia en una altra. Hi ha diferents tipologies de màquines, les simples formades per un únic mecanisme i les complexes formades per un ... -
MeduTarraco (MHM mSchools): potencial didàctic de la georeferenciació [audiovisual] (2021)
(2021-11-17)La georeferenciació com a suport a la creació de projectes interdisciplinaris i de servei a la ciutadania. -
Mestres catalans pel món [audiovisual] (2020)
(2020-06-12)Mestres pel món vol donar a conèixer les diferents realitats educatives internacionals, amb la participació de mestres catalans com el Jordi Sales, codirector al Collège Gustave Violet de Prada de ... -
Micro:bit LIVE Barcelona 2023 [audiovisual] (2023)
(2023-12-05)Vídeo de la jornada micro:bit LIVE que es va celebrar l'11 de novembre 2023 a Sant Feliu de Llobregat. -
El Model Competencial Orientador [audiovisual] (2021)
(2021-03-11)Des de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta ens expliquen com van començar a aplicar el Model Competencial Orientador per assegurar una bona transició educativa de l’alumnat. Ens exposen quins són ... -
Un model flexible d'educació híbrida als ensenyaments d'adults [audiovisual] (2021)
(2021-03-18)El CFA de Sant Boi fa temps que ha anat implantant modalitats d’ensenyament semipresencial. Ens expliquen ho han realitzat, com s'han organitzat, quina ha estat la resposta de l’alumnat i els avantatges ... -
Monedes d’euro [audiovisual] (2023)
(2023-12-14)Mesura del desplaçament i aprenem el comptatge de monedes. -
Moodle Alumnat: com estar al dia dels comunicats i activitats [audiovisual] (2020)
(2020-05-05)Com accedir al tauler (/moodle/my), calendari, tasques pendents, a la missatgeria, com veure els missatges pendents de llegir als fòrums, progrés de compleció, consultar les qualificacions. Ús del ... -
Moodle Alumnat: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
(2020-03-31)Els entorns d'aprenentatge moodle EIX són entorns inicialment molt bàsics per tal de poder iniciar els centres en l'ús de moodle com a entorn virtual d'aprentatge en línia. En aquest vídeo coneixerem ... -
Moodle Alumnat: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia per a l'alumnat de secundària [audiovisual] (2020)
(2020-04-02)Els entorns d'aprenentatge moodle EIX són entorns inicialment molt bàsics per tal de poder iniciar els centres en l'ús de moodle com a entorn virtual d'aprentatge en línia. En aquest vídeo coneixerem ... -
Moodle Alumnat: participació en un fòrum i lliurament de tasques i activitats [audiovisual] (2020)
(2020-04-14)Alumnat de moodle: Què et trobaràs quan accedeixis a un curs. Quins recursos i activitats pots trobar i què cal que facis en respondre un fòrum o entregar una tasca. -
Mòbils.edu: Jornada Implementem [audiovisual] (2021)
(2021-04-26)Seminari web amb orientacions per a la implementació i l’avaluació del projecte del pla mòbils.edu. -
mTiny músic [audiovisual] (2023)
(2023-12-14)Aplicació musical per part del robot i targetes de codificació amb sons pre-establerts. -
mTiny pintor [audiovisual] (2023)
(2023-12-14) -
mTiny: blocs d’instrucció [audiovisual] (2023)
(2023-12-14)Desplaçaments de robot fent ús dels materials de programació inclosos.