La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació secundària [material didàctic] (2014)
![< Anterior](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Siguiente >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Tipo de documento
Otros
Resumen
La proposta de la Piràmide de la Lectura vol oferir al professorat una eina de reflexió sobre algunes de les activitats que propicien la implicació de l’alumne en la lectura i, de retruc, poden facilitar l’adquisició de l’hàbit lector, amb la finalitat d’orientar o reorientar la tasca docent i establir línies de continuïtat amb la família i l’entorn.
Citación
La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació secundària [material didàctic]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2014-11Extensión
2 fitxers
Materias (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ... -
"Un món feliç", d'Aldous Huxley [material didàctic]
Gimeno Peláez, Àlex; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2018)