• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • O - Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
  •   Home
  • O - Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 11

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Marc conceptual de l'avaluació de l'educació primària 2007 (2007) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació, 2007-06)
L'informe presenta els principis de l'avaluació del sisè curs de l'educació primària, duta a terme pel Departament d'Educació en coordinació amb l'Instituto de Evaluación del MEC. Després d'una introducció ...
 

Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Educació, 2008-09)
El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.
 

Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2006) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació, 2006-12)
L'informe presenta els principis que guien l'avaluació de l'ESO duta a terme pel Departament d'Educació. S'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats: estudis de resultats (PISA, llengua ...
 

PISA 2000: ítems alliberats (2005) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació, 2005-02)
L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. ...
 

Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Educació, 2007-03)
En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El ...
 

Document de bases de l'avaluació de la formació professional reglada a Catalunya 2008-2009 (2008) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació, 2008-01)
L'informe presenta la concreció de l'avaluació de la formació professional reglada per dur a terme al llarg del període 2008-2009 a Catalunya, que s'inscriu en el context del Pla d'Avaluació del Departament ...
 

PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mullis, Ina V.S. (Departament d'Educació, 2006-04)
L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ...
 

Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals (2006) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació, 2006-12)
L'informe recull l'avaluació d'una experiència innovadora en pràctica educativa. L'eix del projecte és que l'alumnat no només conegui i aprengui mitjançant les TIC, sinó també a partir de la recerca i ...
 

Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2003 (2004) 

Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Educació, 2004-12)
En el marc de l'OCDE l'estudi PISA (Programa per a l'Avaluació Internacional de l'Alumnat) 2003 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en matemàtiques, comprensió lectora, ciències ...
 

Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals (2006) 

Chacón, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació i Universitats, 2006-05)
L'informe analitza en profunditat els nivells de formació de les persones adultes i la política educativa de persones adultes a Catalunya mitjançant un treball de camp desenvolupat en un total de 162 ...
  • 1
  • 2


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (10)Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (3)Chacón, Mercè (1)Mullis, Ina V.S. (1)Subject
Avaluació educativa (11)
Indicadors educatius (11)
Programme for International Student Assessment (PISA) (4)Lectura - Comprensió - Avaluació (2)Programme for International Student Assessment (PISA) - Elaboració (2)Tests i proves en educació - Elaboració (2)Educació d'adults - Avaluació (1)Educació primària - Avaluació - Sisè curs (1)Educació secundària obligatòria - Avaluació (1)Ensenyament virtual - Avaluació (1)... Show moreIssue Date2008 (2)2007 (2)2006 (4)2005 (2)2004 (1)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC