Search
Now showing items 1-10 of 10
Quina és l'evolució de la bretxa entre noies i nois en matemàtiques i medi natural de sisè de primària? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-11)
L’avaluació de quart d’ESO 2021 (2021)
(Departament d'Educació, 2021-08)
Aquest número dels Quaderns d’avaluació s’ha redactat pensant en les condicions que els efectes de la COVID-19 ha tingut sobre l’educació en aquests dos últims cursos acadèmics, situació que ha implicat ...
Quines estratègies d'avaluació utilitzen els docents de Catalunya? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-01)
Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-04)
La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les ...
Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-07)
L’alumnat que té un bon coneixement del català, el té també del castellà? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-10)
TIMSS 2019: síntesi de resultats (2021)
(Departament d'Educació, 2021-08)
El número 51 de la col·lecció ‘Quaderns d’avaluació’ presenta la síntesi de resultats de l’avaluació internacional promoguda per la IEA: TIMSS 2019. Aquest estudi analitza el rendiment de l'alumnat de ...
L’avaluació de sisè d’educació primària 2021 (2021)
(Departament d'Educació, 2021-08)
Un dels aspectes més remarcables d'aquest número dels Quaderns d'avaluació és que, a causa del confinament i de la interrupció de l’activitat lectiva presencial durant l’últim trimestre del curs 2019-2020, ...
Quin alumnat s’ha angoixat més durant el confinament? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-05)
L’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-02)