Competències bàsiques de l’àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació primària
Tipo de documento
Monografía
Nota
A favor de l'èxit escolar
Citación recomendada
Competències bàsiques de l’àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació primària. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Lengua
Catalán
Fecha de publicación
2020-07Extensión
25 p.
Colección
Competències bàsiques: educació primària;
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
Derechos
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria. El ... -
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2018-07)El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació primària
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-09)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l’àrea de llengües estrangeres (anglès i francès). El document conté les dimensions, les competències graduades en ...





