Competències bàsiques de l’àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació primària
Document Type
Monograph
Note
A favor de l'èxit escolar
Citation
Competències bàsiques de l’àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació primària. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Language
Catalan
Publication date
2020-07Extension
25
Collection
Competències bàsiques: educació primària;
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- CC - Monografies [53]
Rights
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria. El ... -
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2018-07)El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal ... -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: identificació i desplegament a l’educació primària: educació artística: visual i plàstica, música i dansa
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2016-06)L'objectiu d'aquesta publicació és identificar i desplegar les competències bàsiques pròpies de l'àmbit artístic de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el ...