Moments de lectura a l'institut: "Llegeix-me": experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Tipus de document
Altres
Resum
Tots els alumnes de la SI Pla Marcell (Cardedeu) gaudeixen d'un temps de lectura al centre i aboquen la seva experiència lectora al “Llegeix-me”: una mena de xarxa social que els permet agrupar-se per afinitats lectores, interactuar i fins i tot reflexionar sobre les seves lectures.
Citació
Moments de lectura a l'institut: "Llegeix-me": experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]. Elaboració: Secció d'Institut Pla Marcell. Cardedeu: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Secció d'Institut Pla Marcell, 2013.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2013-06Extensió
5 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
La lectura a l'institut: el Pla de Lectura, una estratègia per a l’èxit escolar: experiència del temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Funes, Antonio; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-06)Pla per impulsar la lectura per plaer dels alumnes i millorar el seu nivell de comprensió lectora. -
Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut de Badalona. Comissió de lectura (2009-06)Tot l’alumnat, dins del marc horari del centre, dedica mitja hora diària a la lectura. Pot triar entre una sèrie de materials seleccionats prèviament. Simultàniament s’ofereixen sessions de reforç a ... -
El gust per la lectura: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Carmona Pizarro, Rodrigo; Pérez, Toni; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2012-06)Dedicació d'un temps de la jornada lectiva a la lectura. L'alumnat durant mitja hora diària llegeix els textos que tria lliurement.