Enquesta de benestar emocional de l'alumnat (2022)
Tipus de document
Altres
Resum
Dos anys després de l'inici de la pandèmia de coronavirus s'ha enviat aquesta enquesta a totes les escoles i instituts catalans per avaluar l'estat general de l'alumnat, conèixer el seu grau de benestar emocional i detectar zones amb malestar emocional. El qüestionari s’adreça a tot l’alumnat de 5è i 6è de primària, d’educació secundària obligatòria, de batxillerat i de formació professional.
Citació
Enquesta de benestar emocional de l'alumnat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022-06Extensió
15 p.
Matèries (LEMAC)
Benestar - Enquestes
Infants - Problemes emocionals - Enquestes
COVID-19 (Malaltia)
Convivència escolar
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Mòdul 7: acompanyament emocional: pla d’acció d’acompanyament a l’alumnat [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-04)Aquest informe és complementari de l’Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya: 2006-2013-2021, publicat en el número 29 d'aquesta col·lecció. Les dades d'ambdós informes ...