Modelatge col·laboratiu en l'escriptura d'un text personal [activitat]


Tipo de documento
Otros
Resum
La mestra de l’Escola Maria Garcia Cabanes de l’Aldea mostra el procés d’escriptura als alumnes de P4. Verbalitza les estratègies de composició i en demana la col·laboració.Citación recomendada
Modelatge col·laboratiu en l'escriptura d'un text personal [activitat]. Elaboració: Ana M. Cortiella Homedes, Elia Rius González. L'Aldea: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Maria Garcia Cabanes, 2017.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-04-18Extensión
4 fitxers
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Revisió col·lectiva d'un text expositiu: experiència d'escriptura [activitat]
Muntal Vila, Núria (2018-04)Els alumnes de 4t han treballat els sentits a l’àrea de coneixement del medi natural. Com a activitat de síntesi i resum, la mestra planteja la redacció individual d’un text, de tipus informatiu-expositiu. ... -
Escrivim un cartell: escriptura col·lectiva de textos: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Cartaña Miquel, Rosa; Escola Mont-roig (Balaguer, Catalunya) (2017-03)L’activitat que es presenta és l’elaboració col·lectiva d’un cartell informatiu amb el qual els alumnes conviden els familiars a la presentació del projecte que han treballat el primer quadrimestre. ... -
Tasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat]
Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics; Escola Joan Torredemer (Matadepera, Catalunya) (2017-04)Experiència de coordinació de l’Escola Torredemer de Matadepera, en què es presenta la planificació i organització del centre per dur a terme tallers d’escriptura creativa a tota la primària. S’hi ...








