Text autònom: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Els nens i les nenes de primer de l’Escola Rosella de Viladecavalls preparen un concurs. Porten a l’escola el seu peluix preferit i escriuen descripcions per proposar als companys de l’altra classe que provin d’endevinar de quin peluix es tracta.
Citación
Text autònom: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Maribel Cazorla, Àngels Torres. Viladecavalls: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Rosella, 2017.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-05Extensión
2 fitxers
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Palabras clave
Cicle inicial
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
de Juana, Olga (2017-05)Alumnes de l’aula d’acollida escriuen anècdotes per al blog de l’aula. La mestra proporciona ajudes (modelatge) per a les diverses fases del procés de composició. La proposta inclou una entrevista ... -
Revisió col·lectiva d'un text expositiu: experiència d'escriptura [activitat] (2018)
Muntal Vila, Núria (2018-04)Els alumnes de 4t han treballat els sentits a l’àrea de coneixement del medi natural. Com a activitat de síntesi i resum, la mestra planteja la redacció individual d’un text, de tipus informatiu-expositiu. ... -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ...