Programar per competències a l’educació primària: eina per la reflexió pedagògica i la formalització de les programacions [infografia] (2017)
Tipus de document
Altres
Citació
Programar per competències a l’educació primària: eina per la reflexió pedagògica i la formalització de les programacions [infografia]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2017Extensió
1
Col·lecció
A cop d'ull. Infografia;
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Educació primària
Disseny curricular - Educació primària
Paraules clau
Competències bàsiques en educació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- DI - Material de difusió [325]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Programar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2017-09)Aquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola ... -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...