Parlem, llegim i escrivim amb la Nàdia i en Li: lletra lligada [material didàctic] (2006)
Tipo de documento
Otros
Citación
Parlem, llegim i escrivim amb la Nàdia i en Li: lletra lligada [material didàctic]. Elaboració: Montserrat Carreres, Trinitat Ceña, M. Teresa Cortiles i altres. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2006.
Autor/a
Departament d'Educació
Carreres, Montserrat
Ceña, Trinitat
Cortiles, M. Teresa
Colaboradores
Blanco, Laura
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2006Extensión
3 fitxers
Materias (LEMAC)
Llenguatge i llengües - Ensenyament - Material didàctic
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
And... action!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Sales de la Cruz, Marta; Amposta Pellissa, Anna; Favà Gabarró, Teresa; Escola Xerta (Xerta, Catalunya) (2021-06) -
Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen (2010)
Departament d'Educació; Anguera Argilaga, M. Teresa; Moya Ollé, Josep (2010)Síntesi de l’estudi lliurat al Parlament de Catalunya el 30 de març de 2010 -
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Manresa, Mireia; Margallo, Ana María; Verdaguer, M. Teresa; Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum (2024-04)En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de ...