Parlem, llegim i escrivim amb la Nàdia i en Li: lletra lligada [material didàctic] (2006)
Tipus de document
Altres
Citació
Parlem, llegim i escrivim amb la Nàdia i en Li: lletra lligada [material didàctic]. Elaboració: Montserrat Carreres, Trinitat Ceña, M. Teresa Cortiles i altres. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2006.
Autor/a
Departament d'Educació
Carreres, Montserrat
Ceña, Trinitat
Cortiles, M. Teresa
Col·laboradors/ores
Blanco, Laura
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2006Extensió
3 fitxers
Matèries (LEMAC)
Llenguatge i llengües - Ensenyament - Material didàctic
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
And... action!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Sales de la Cruz, Marta; Amposta Pellissa, Anna; Favà Gabarró, Teresa; Escola Xerta (Xerta, Catalunya) (2021-06) -
Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen (2010)
Departament d'Educació; Anguera Argilaga, M. Teresa; Moya Ollé, Josep (2010)Síntesi de l’estudi lliurat al Parlament de Catalunya el 30 de març de 2010 -
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Manresa, Mireia; Margallo, Ana María; Verdaguer, M. Teresa; Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum (2024-04)En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de ...