Educació visual i plàstica a l'ESO
Publication date: 2010-04
Language
Catalan
Extension
41 p.
Document Type
Others
Publisher
Departament d'Educació
Documents to download
Collection
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria
Recommended citation
Educació visual i plàstica a l'ESO. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat, 2010.
Educació visual i plàstica a l'ESO. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat, 2010.
Subject (LEMAC)
Keywords
Statistics
Altmetrics
This item appears in the following Collection(s)
- CC - Monografies [53]
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Ciències socials, geografia i història a l'ESO
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2009-05) -
5è seminari d'avaluació educativa: les TIC a l'ESO
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-11)El número 12 dels Quaderns d'avaluació està dedicat al 5è Seminari d'Avaluació Educativa que, organitzat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, va tenir lloc a Barcelona el 20 d'octubre ... -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: música, educació visual i plàstica, arts escèniques i dansa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2022)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2022-02)



