Classroom kits: handbook on pedagogical use of ICT in schools: guidelines on implementation (2021)
Alternative title
Learning scenarios (2021)
Document Type
Monograph
Grant agreement number
info:eu-repo/grantAgreement/EC/E+/2019-1-ES01-KA201-065608/EU/Eduregio: Digital Regions for Education/EDU Regio
Note
3.0 School and Classroom kits; 1
Citation
Classroom kits: handbook on pedagogical use of ICT in schools: guidelines on implementation. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Author
Language
English
Publisher
Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització i Recerca Educativa
Publication date
2021Extension
2 fitxers
Collection
Programes i projectes;
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Tecnologia de la informació - Ensenyament
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Classroom kits: hackathons for schools: how to organise hackathon/coding jam style events in schools (2021)
Departament d'Educació; European schoolnet; Göteborgsregionens kommunalförbund; Trento (Itàlia : Província); Castella i Lleó. Consejería de Educación; Coimbra (Portugal) (2021-09-30)Utilització de hackathons en contextos educatius tant en format presencial com virtual. Un hackaton és una trobada de programadors i desenvolupadors de diferents perfils en el que es busca, mitjançant ... -
Classroom kits: actions for schools: participation in EU Code Week, integrate code in curricula (2021)
Departament d'Educació; European schoolnet; Göteborgsregionens kommunalförbund; Trento (Itàlia : Província); Castella i Lleó. Consejería de Educación; Coimbra (Portugal) (2021-09-30)Manual i unitats didàctiques per facilitar la participació de les escoles en el projecte europeu EU Code Week, que aborda activitats relacionades amb la programació i el pensament computacional. -
Treball de recerca educativa: integració de l'aula virtual de matemàtiques al currículum ESO (2009)
Aguadé Magriñà, Josep M. (2009)El present projecte pretén desenvolupar un model que proporcioni la millor forma d’integrar en el currículum ordinari de l' ESO el treball amb l’Aula Virtual de Matemàtiques, de forma que el treball ...Accés als recursos: http://recursosavm.blogspot.com/