Classroom kits: handbook on pedagogical use of ICT in schools: guidelines on implementation (2021)
Altres títols
Learning scenarios (2021)
Tipus de document
Monografia
Número de l'acord de la subvenció
info:eu-repo/grantAgreement/EC/E+/2019-1-ES01-KA201-065608/EU/Eduregio: Digital Regions for Education/EDU Regio
Nota
3.0 School and Classroom kits; 1
Citació
Classroom kits: handbook on pedagogical use of ICT in schools: guidelines on implementation. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Llengua
English
Publicat per
Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització i Recerca Educativa
Data de publicació
2021Extensió
2 fitxers
Col·lecció
Programes i projectes;
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Tecnologia de la informació - Ensenyament
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Classroom kits: hackathons for schools: how to organise hackathon/coding jam style events in schools (2021)
Departament d'Educació; European schoolnet; Göteborgsregionens kommunalförbund; Trento (Itàlia : Província); Castella i Lleó. Consejería de Educación; Coimbra (Portugal) (2021-09-30)Utilització de hackathons en contextos educatius tant en format presencial com virtual. Un hackaton és una trobada de programadors i desenvolupadors de diferents perfils en el que es busca, mitjançant ... -
Classroom kits: actions for schools: participation in EU Code Week, integrate code in curricula (2021)
Departament d'Educació; European schoolnet; Göteborgsregionens kommunalförbund; Trento (Itàlia : Província); Castella i Lleó. Consejería de Educación; Coimbra (Portugal) (2021-09-30)Manual i unitats didàctiques per facilitar la participació de les escoles en el projecte europeu EU Code Week, que aborda activitats relacionades amb la programació i el pensament computacional. -
Treball de recerca educativa: integració de l'aula virtual de matemàtiques al currículum ESO (2009)
Aguadé Magriñà, Josep M. (2009)El present projecte pretén desenvolupar un model que proporcioni la millor forma d’integrar en el currículum ordinari de l' ESO el treball amb l’Aula Virtual de Matemàtiques, de forma que el treball ...Accés als recursos: http://recursosavm.blogspot.com/