L'observació entre iguals a la Xarxa de Competències Bàsiques: informe de resultats de la recerca 2020-2021 (2022)
Tipus de document
Altres
Nota
A la coberta: Universitat Autònoma de Barcelona, GRAI Aprenentatge entre iguals
Citació
L'observació entre iguals a la Xarxa de Competències Bàsiques: informe de resultats de la recerca 2020-2021. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques; David Duran (coord); Mariona Corcelles; Marta Flores; Ester Miquel; Jesús Ribosa i Mireia Soler. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Autor/a
Xarxa de Competències Bàsiques
Corcelles, Mariona
Flores, Marta
Miquel, Ester
Ribosa, Jesús
Soler, Mireia
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022-01Extensió
12
Col·lecció
Xarxa de Competències Bàsiques;
Matèries (LEMAC)
Aprenentatge - Treball en equip
Competències bàsiques
Mestres - Formació
Professors - Formació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Competència d'aprendre a aprendre: cursos 2007-2008 i 2008-2009 (2009)
Xarxa de Competències Bàsiques; Teixidó Saballs, Joan (2009)Durant els cursos 2007-2008 i 2008-2009, s'ha treballat el que implica per a l'alumnat assolir la competència d'aprendre a aprendre: disposar d'habilitats per a conduir el propi aprenentatge i, per tant, ... -
Com revisar els objectius d’aprenentatge per afavorir l’adquisició de competències? (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019) -
Rúbrica docent: autoavaluació d’un treball per projectes (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019)