De l'escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú
Tipo de documento
Monografía
Resum
Aquesta publicació va adreçada a tota la comunitat educativa i té com a objectiu compartir els marcs conceptuals i normatius en relació amb el sistema educatiu inclusiu, així com proporcionar elements per a la presa de decisions en la concreció de mesures i suports cap a la igualtat d'oportunitats. Promou la reflexió, la conversa i l'adopció de criteris comuns per al treball en xarxa dels professionals dels centres, dels serveis educatius i l'entorn, per donar una resposta integral a tots els alumnes i les famílies.Nota
A favor de l'èxit escolar
Materials per a l'atenció a la diversitat
Orientacions per a docents i professionals d'atenció educativa dels centres d'educació infantil, primària, secundària obligatòria i postobligatòria i dels serveis educatius
Citación recomendada
De l'escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú. Elaboració: Direcció General d’Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2015.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2015Extensión
59 p.
Colección
Inclusió;
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
De l’escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú [infografia]
Departament d'Ensenyament (2016) -
Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-05)El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ...





