Chemistry in the kitchen


Tipus de document
Monografia
Resum
El projecte consisteix en material didàctic en anglès per a l'alumne i el professor, per impartir la part de química de la matèria de ciències de la naturalesa de 1r d'ESO, tot utilitzant la metodologia CLIL i des d'un punt de vista contextualitzat en la cuina.Resum
Accés al material suplementari: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200708/memories/1717/materials.htmNota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/1668/2007, de 31 de maig (DOGC núm. 4900, 08/06/2007), curs 2007-08
Citació recomanada
Chemistry in the kitchen. Lorena Payà Vayà. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Llengua
Anglès
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2008Extensió
4 fitxers
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Batalla García, Consuelo (2009)S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. ... -
Practical work in chemistry for secondary school students
Pinilla Acerete, Felisa (2008)El treball consisteix en el material necessari per impartir pràctiques de química a 2n cicle d' ESO i Batxillerat en anglès. Les tres primeres unitats, iniciació al treball de laboratori, la matèria i ... -
Star's dust: using Internet based resources to learn about the evolution and ecology of the solar system
Perpinyà Filella, Montserrat (2008)L'objectiu del treball es trobar un fil conductor entre diferents conceptes de la biologia i la geologia que donin als alumnes una visió més integradora i entenedora sobre el funcionament i l'evolució ...Accés al material suplementari: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200708/memories/1724/Supplementary%20materials.pdf







