Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Tipo de documento
Libro
Resumen
Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar suposa prendre decisions sobre diferents elements que intervenen en el procés d'ensenyament i aprenentatge dins un context determinat i tenint en compte les necessitats dels alumnes.
La primera part es refereix a l'estructura del currículum recollit en el Decret 187/2015, de 25 d'agost, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació secundària obligatòria. La segona part inclou orientacions sobre les programacions i ofereix exemples per impulsar el debat pedagògic en el centre educatiu, en el marc dels equips de professors.
Citación
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició). Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Autor/a
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Fecha de publicación
2020-02Extensión
61
Colección
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Materias (LEMAC)
Disseny curricular - Educació secundària obligatòria
Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques
Enlace al documento relacionado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Orientacions de 8 d'abril de 2020, de les directores generals de Currículum i Personalització i d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital; Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09) -
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Departament d'Educació. Gabinet Tècnic (2021-02)Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ... -
Resolució de la Direcció General de Currículum i Personalització referent a l’alumnat de batxillerat que cursa, aquest curs 2019-2020, la matèria específica d’Estada a l'empresa i que no podrà realitzar el total d’hores de pràctiques a l’empresa a causa dels motius de prevenció en relació amb el COVID19 (09.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09)