Now showing items 1-10 of 53
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-07)
Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...
Competències bàsiques de l'àmbit lingüistic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2015-09)
La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l’àrea de llengües estrangeres (anglès i francès).
El document conté les dimensions, les competències graduades en ...
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llengua àrab, llengua xinesa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació, 2021-09)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llengües Estrangeres (àrab i ...
Competències bàsiques de l'àmbit artístic: música, educació visual i plàstica: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2016)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2016-03)
Aquest document pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de música i d'educació visual i plàstica.
Conté les dimensions, les competències graduades en tres ...
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: identificació i desplegament a l’educació primària: educació artística: visual i plàstica, música i dansa (2016)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2016-06)
L'objectiu d'aquesta publicació és identificar i desplegar les competències bàsiques pròpies de l'àmbit artístic de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el ...
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2018)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2018-07)
El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal ...