• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Àmbit Currículum i Competències bàsiques
  • Competències bàsiques: educació secundària obligatòria
  • Search
  •   Home
  • Àmbit Currículum i Competències bàsiques
  • Competències bàsiques: educació secundària obligatòria
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 36

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-10)
 

Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica. El document conté ...
 

Tecnologies a l'ESO (2009) 

Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (Departament d'Educació, 2009-07)
 

Educació física a l'ESO (2010) 

Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (Departament d'Educació, 2010-03)
 

Competències bàsiques de l'àmbit de l'educació física: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017) 

Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2017-01)
Publicació que s'adreça als centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició ...
 

Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2018) 

Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2018-07)
El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal ...
 

La literatura a l'aula: literatures catalana, castellana i universal, educació secundària obligatòria (2014) 

Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2014-12)
Document d'orientacions pràctiques que pretén col·laborar en l'ensenyament i l'aprenentatge de la llengua i de la literatura des d'un enfocament competencial a partir de la lectura d'una selecció de ...
 

Competències bàsiques de l'àmbit lingüistic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015) 

Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2015-09)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de llengües estrangeres (anglès, ...
 

Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria. El ...
 

Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-07)
Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorDepartament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (15)Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (9)Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (8)Departament d'Ensenyament. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2)Xarxa de Competències Bàsiques (2)Balcells i Domènech, Jordi (1)Departament d'Educació (1)Departament d'Ensenyament (1)Sanmartí, Neus (1)SubjectEducació secundària obligatòria - Competències bàsiques (33)Castellà - Competències bàsiques (3)Català - Competències bàsiques (3)Literatura castellana - Competències bàsiques (3)Literatura catalana - Competències bàsiques (3)Tecnologia - Competències bàsiques (3)Art - Competències bàsiques (2)Comunicació visual - Competències bàsiques (2)Informàtica - Competències bàsiques (2)Matemàtica - Competències bàsiques (2)... Show moreIssue Date2020 - 2022 (9)2010 - 2019 (22)2009 - 2009 (5)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC