Browsing CC - Monografies by Issue Date
Now showing items 21-40 of 51
-
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengua catalana i llengua castellana: identificació i desplegament a l'educació primària (2a edició, 2015)
(2015-03)La finalitat d'aquesta publicació d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'educació primària és ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les àrees de llengua ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de coneixement del medi: medi natural, medi social i cultural: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
(2015-05)Aquesta publicació identifica i desplega les competències bàsiques pròpies de l'àmbit de coneixement del medi de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el currículum ... -
Competències bàsiques de l'àmbit social: ciències socials: geografia i història: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
(2015-09)Publicació que pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àmbit social, concretament de la matèria de ciències socials: geografia i història. El document conté les dimensions, ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüistic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
(2015-09)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de llengües estrangeres (anglès, ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüistic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
(2015-09)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l’àrea de llengües estrangeres (anglès i francès). El document conté les dimensions, les competències graduades en ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors: cultura i valors ètics: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
(2015-10)Document de suport als centres educatius per desenvolupar la matèria de cultura i valors ètics. Conté orientacions metodològiques i d'avaluació de cadascuna de les competències i continguts clau ... -
Competències bàsiques de l'àmbit d'educació en valors: educació en valors socials i cívics: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
(2015-10)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àrea d’educació en valors socials i cívics. La publicació conté les dimensions, les competències i els continguts ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengua i literatura catalana i castellana: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2015)
(2015-11)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de llengua catalana i ... -
Competències bàsiques de l'àmbit digital: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2015)
(2015-11)Publicació que forma part del currículum en l'àmbit dels aprenentatges vinculats a les tecnologies digitals. Les competències digitals són d'àmbit transversal i estan vinculades a totes les matèries del ... -
Carta de compromís educatiu
(2015-2021) -
Competències bàsiques de l'àmbit artístic: música, educació visual i plàstica: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2016)
(2016-03)Aquest document pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de música i d'educació visual i plàstica. Conté les dimensions, les competències graduades en tres ... -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: identificació i desplegament a l’educació primària: educació artística: visual i plàstica, música i dansa (2016)
(2016-06)L'objectiu d'aquesta publicació és identificar i desplegar les competències bàsiques pròpies de l'àmbit artístic de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el ... -
Competències bàsiques de l'àmbit cientificotecnològic: biologia i geologia, física i química, tecnologia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2016)
(2016-12)Aquesta publicació pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de l'àmbit cientificotecnològic. Les competències bàsiques d'aquest àmbit es refereixen a aquelles ... -
Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física: identificació i desplegament a l'educació primària (2016)
(2016-12)L'objectiu d'aquesta publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les competències, graduades en tres nivells, que cal haver adquirit ... -
Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017)
(2017-01)La finalitat d'aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit matemàtic de l'ESO és ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de matemàtiques. El ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de l'educació física: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017)
(2017-01)Publicació que s'adreça als centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició ... -
Programar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2017)
(2017-09)Aquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola ... -
Competències bàsiques de l’àmbit d’aprendre a aprendre: identificació i desplegament a l'educació primària (2018)
(2018-03)La publicació recull les competències bàsiques de l'àmbit d'aprendre a aprendre per a l'educació primària, que no estan vinculades a cap àmbit en concret, per la qual cosa tenen un caràcter transversal ... -
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2018)
(2018-07)El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal ... -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
(2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ...