Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents
Tipus de document
Monografia
Resum
Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement de la normativa i els marcs conceptuals que orienten les línies de treball del Departament d'Educació pel que fa a l'atenció educativa en el context d'un sistema educatiu inclusiu.
Nota
Totes les etapes educatives
Citació
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Data de publicació
2020-07Extensió
82 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CC - Monografies [53]
- CE - Monografies [45]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2023) -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ... -
Programar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2017-09)Aquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola ...