Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària
dc.date.accessioned2020-08-04T10:04:09Z
dc.date.available2020-08-04T10:04:09Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.citationProgramar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents. Elaboració: Direcció General d'Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2017.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/190
dc.description.abstractAquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola és el conjunt de decisions que prenen els equips docents per aconseguir uns objectius. Aquestes decisions afecten els diferents elements que intervenen en el procés d'ensenyament-aprenentatge i per prendre-les s'han de tenir en compte les necessitats dels alumnes, la millora dels seus aprenentatges, el marc normatiu vigent, el projecte educatiu de centre, el context on s'apliquen i els recursos disponibles.ca
dc.format.extent124ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacionsca
dc.rightsReconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.ca
dc.rights.uriReconeixement-NoComercial-SenseObra Derivada 4.0.ca
dc.subject.otherCompetències bàsiques en educacióca
dc.titleProgramar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2017)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacDisseny curricular - Educació primària


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element