Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015)
Tipus de document
Monografia
Resum
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius fonamentals de l'avaluació en aquest cicle són valorar el progrés individual de cada infant i comprovar l'adequació de la tasca educativa a les necessitats dels nens i les nenes.
Citació
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle. Elaboració: Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Data de publicació
2015-06Extensió
34
Col·lecció
Currículum i orientacions;
Matèries (LEMAC)
Educació infantil - Avaluació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària (2020-01)La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull ... -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (20.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-20) -
Orientacions i instruccions relatives a la implantació del primer cicle d’educació infantil a les escoles rurals: curs 2024-2025 (2023)
Departament d'Educació. Direcció General de Centres Públics (2023)