dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària | |
dc.date.accessioned | 2020-08-01T18:34:04Z | |
dc.date.available | 2020-08-01T18:34:04Z | |
dc.date.issued | 2015-06 | |
dc.identifier.citation | Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle. Elaboració: Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/174 | |
dc.description.abstract | La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius fonamentals de l'avaluació en aquest cicle són valorar el progrés individual de cada infant i comprovar l'adequació de la tasca educativa a les necessitats dels nens i les nenes. | ca |
dc.format.extent | 34 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions | ca |
dc.relation.ispartofseries | Currículum i orientacions; | |
dc.subject.other | Educació infantil - Avaluació | ca |
dc.title | Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |