• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Normatiu i organitzatiu
  • Disposicions del Departament d'Educació
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Normatiu i organitzatiu
  • Disposicions del Departament d'Educació
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Resolució per la qual s’aprova la llista definitiva per a la selecció de centres educatius interessats a formar part del programa Activa FP a partir del curs 2019-2020 (16.09.2019)

View/Open
Resolució per la qual s’aprova la llista definitiva per a la selecció de centres educatius interessats a formar part del programa Activa FP a partir del curs 2019-2020 (16.09.2019) (408.2Kb)
Author
Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial
Publication date
2019-09-16
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/1584
Document Type
Others
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Ensenyament - Innovacions
Programa ActivaFP
Programes d'innovació educativa
Extension
4
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Disposicions del Departament d'Educació;
Citation
Resolució de 16 de setembre de 2019, del l director general de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual s’aprova la llista definitiva per a la selecció de centres educatius interessats a formar part del programa Activa FP a partir del curs 2019-2020. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Disposicions del Departament d'Educació [193]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC