Programa de llengua àrab i cultura marroquina: competències i continguts curriculars (2018)
![< Anterior](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Següent >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Altres títols
Programa de lengua árabe y cultura marroquí: competencias y contenidos curriculares (2018)
Tipus de document
Monografia
Citació
Programa de llengua àrab i cultura marroquina: competències i continguts curriculars. Elaboració: Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2018.
Autor/a
Departament d'Educació. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme
Llengua
Català
Castellano
Data de publicació
2018-09Extensió
2 fitxers
Col·lecció
Currículum i orientacions;
Matèries (LEMAC)
Àrab - Ensenyament
Educació primària - Currículums
Educació secundària obligatòria - Currículums
Cultura marroquina
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre (2013)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2013)Document que presenta el marc de referència de les actuacions del Departament d’Ensenyament al voltant de la lectura en els centres educatius, tant les vinculades a l’Impuls de la Lectura com les ... -
Resolució de 31 d'agost de 2016 per la qual es dóna publicitat als centres participants en els programes d'innovació pedagògica de la subdirecció general de Llengua i Plurilingüisme el curs 2015-2016 (31.08.2016)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2016-08-31) -
Llegir en pantalles [presentació] (2015)
Queralt Catà, Enric; Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2015-04)Saber llegir textos impresos pressuposa saber llegir textos electrònics? Quines diferències hi ha entre els dos tipus de lectura? Què hauria de garantir l’escolarització obligatòria en aquest àmbit ...