Orientacions i criteris d’avaluació de l’especialitat pedagogia terapèutica (EES): procediments selectius d’ingrés i accés al cos de mestres: L , R, i N (2021)
Tipo de documento
Otros
Citación
Orientacions i criteris d’avaluació de l’especialitat pedagogia terapèutica (EES): procediments selectius d’ingrés i accés al cos de mestres: L , R, i N. Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-06Extensión
19 p.
Colección
Accés a cossos docents;
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Orientacions i criteris d’avaluació del cos de mestres de l’especialitat de pedagogia terapèutica
Departament d'Educació (2024-04)